Anbefalinger / Kommentarer 2008

Her kan du se et udkast af tidliger elever der har taget kørekort hos mig

Jeg er super glad for at jeg tog mit kørekort hos Henrik, da han er en meget dygtig kørelærer, som hurtigt læser ens personlighed så man bliver endnu mere selvstændig og ansvarsfuld på vejene. Henrik er sød til at arrangere køretimerne så det passer både med skole og fritid. Samtidig er han flink og altid i godt humør. Jeg bestod prøven første gang, og det samme gjorde 2 af mine nære veninder som tog kortet samme sted. Jeg kan helt klart anbefale at tage kørekortet hos Henrik.

Elisa Daugaard 25. december 2008

Jeg kan anbefale Henrik, også til de lidt ældre som aldrig har turdet tage kørekort. Jeg var 42år da jeg tog kørekort og havde aldrig turdet siddet bag rattet før Henrik fik mig overtalt til at prøve. Jeg havde mange timer med op og nedture, men jeg bestod første gang. Og det kan jeg takke Henrik for, han vidste hvordan han skulle tackle sådan en gammel kone som mig. Den prøvesagkyndige sagde også at han aldrig havde haft en på min alder der kørte så godt og var så opmærksom på trafikken. Så om du er ung eller gammel kan jeg stærkt anbefale at du tager kortet ved Henriks køreskole. Kate Westh

Kate Westh 21. december 2008
Jeg vil sige, at jeg er virkelig glad for at jeg valgte Henriks køreskole, da man får en enormt bred forståelse af hvad et kørekort går ud på. Henrik er god til at arrangere køretimerne, så det passer en selv bedst, og man får en utrolig god og velforberedt kørelærer. Han får en til at tage ansvar og være selvstændig mest muligt, så det er kun et plus!

Christian A. Beierholm 19. december 2008
Jeg kan kun anbefale dig at tage dit kørekort ved Henrik. Du får en yderst kompetent og dygtig kørelærer.

Tobias Westh 18. december 2008
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fra tanke til handling! Valg af køreskole va' nu?

Hvilken køreskole skal man vælge? Jeg gik ret simpelt til værks,
idet mit krav var hurtig holdstart, og helst teoriundervisning tirsdag og torsdag.
Så alene her var mulighederne minimeret. Godt så.
Valget faldt på makkerparret Henrik Hansen og Erik Thingaard.
De har nemlig gjort det geniale, at de har delt undervisningen.
Erik stod for teorien og Henrik for kørslen. Jeg synes det var super godt,
og meget inspirerende at blive undervist af to kørelærer.
Erik er ganske god og humoristisk i forbindelse med teoriundervisningen.
Og Henrik er behagelig, morsom og rigtig god til at omsætte teoriundervisningen
til praktisk handling. En rigtig god ting ved Henriks undervisning var, at han ikke kun
arbejder med eleven for lige netop at kunne bestå køreprøven. Men at han også
gør meget ud af det at gøre eleven til en god bilist. Og under hele forløbet
følte jeg mig virkelig rolig og afslappet. Ikke engang til køreprøven var der stress.
Henrik sørgede for at selvtilliden var i top i.f.m. sidste finafpudsning lige inden køreprøven.

5 Stjerner fra mig - kan klart anbefale andre at kontakte Henriks Køreskole hvis der skal tages kørekort!

TAK FOR ET GODT FORLØB :o)

Tre dage efter at have taget kørkortet, gik sommerferien mod Tyskland i lånt Autocamper.
Hvilken dejlig frihed!!

Carsten Sørensen, 46 år, Skalborg
PS.: Godt gået Marie!!!!
26/8-2008
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg vil varmt anbefalde andre til at tage deres kørekort ved Henrik.

Anette Herman 16. maj 2008